הרה"ר הגר"ד לאו: "חסרות לנו זכויות, כל אחד צריך להתחזק"

המהדורה המרכזית 1 Comment on הרה"ר הגר"ד לאו: "חסרות לנו זכויות, כל אחד צריך להתחזק"

הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו ב"מהדורה המרכזית": "פניתי לראשי הדת המוסלמית ואמרתי להם איפה אתם? מה קורה לכם? למה חודש קדוש צריך להראות ככה? אצלינו חודש קדוש זה זמן לחשבון נפש. אני עדיין ממתין לתשובות"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המצב הקשה בארץ: "השבוע וחצי האחרונים התחילו עם הפרידה מספר התורה שהתהלך בתוכנו ובעקבות זה כנראה שחסר תורה וחסד בעולמנו. הוא היה מוכן לעזוב את האהבה העצומה שלו לתורה בשביל לעשות חיוך למישהו. כל אחד צריך לנסות והשלים משהו מהזכויות האלה ולהוסיף לנו הגנה. תורה מגנא ומצלא".

הרב הוסיף "פניתי היום לראשי הדת המוסלמית ואמרתי להם איפה אתם, מה קורה לכם, למה אצלכם חודש קדוש צריך להראות ככה. אצלינו חודש קדוש זה זמן לחשבון נפש, להסב ביחד בליל הסדר. לצערי אני עדיין ממתין לתשובות".

הרב לאו קרא לציבור: "כל אחד שיוסיף לעצמו קביעות יומית של חמש דקות. ביחד זה מצטבר. חמש דקות נקיות, בלי הפרעות ורעשים".

הוא התייחס לשאלות ההלכתיות בנושא נשיאת נשק והכנסתו לבתי כנסת ונשיאתו בשבתות: "יש כללים בזה, אפשר לתלות את הנשק על החגורה כבר לפני שבת, אפשר לוודא שיש כבר בבית הכנסת. גם לא הייתי רוצה שחלילה יקרה אסון מזה שיסתובבו יותר מידי כלי נשק. ככל אחד צריך לבדוק ולבחון את הנסיבות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חובה להוסיף זכויות